Viena diena nedēļā attīstībai ir daudz vai maz?

2 000 000 €

Mani vienmēr ir interesējuši jauni izaicinājumi. BNI sajutos gaidīta un pieņēmu lēmumu iestāties, par to īpaši nedomājot. Vienaikus jāatzīst, ka bija arī veselīga skepse par to visu, jo līdzšinējā dzīves pieredze ar būvniecību saistītajos procesos liecināja par citiem mijiedarbības principiem starp tā dalībniekiem.

 

BNI ir mārketinga stratēģija, un jo vairāk laika tajā tiek ieguldīts, jo vairāk darījumu nāk tieši pateicoties šai platformai. Esmu saņēmusi vairāk kā 150 ieteikumus no savas „jaunās paplašinātās BNI ģimenes“, kas tuvojas 60-70% no visiem darījumiem. Iestājoties dzirdēju šādus stāstus, kur BNI laika gaitā kļūst par lielāko jaunu klientu un darījumu avotu, bet līdz galam tam nenoticēju. Izrādās, tā patiešām notiek. Ne uzreiz, bet pakāpeniski tas iespējams. Interesanti, ka lielākie BNI darījumi ir no uzņēmumiem, kur īpašniekus pazinu jau iepriekš, bet tikai tad, kad BNI saveda kopā ar īsto cilvēku, veidojās sadarbība un apjomīgi darījumi.

 

Tomēr ne visi un ne vienmēr sasniedz šādu līmeni. Ir pat gadījumi, kad BNI nedod gandrīz nekādu pievienoto vērtību. Atslēga visam ir un paliek personīgā iesaiste un došana citiem vispirms - aktīva darbošanās spēka grupās, vadības komandā un citās aktivitātēs ārpus obligātās programmas „dalības minimums“. Tas nodrošina nepārtrauktu redzamību uzņēmumam, bet vēl svarīgāk, pašam indivīdam. Nebeidzama sevis pašattīstība, kam seko arī uzņēmuma izaugsme, un apziņa, ka Tev ir vēl viena ģimene, kas gatava palīdzēt jebkurā jautājumā. Šeit nav stāsts tikai par ieteikumiem, bet par spēju stāties pretī visdažādākajām dzīves situācijām un izaicinājumiem. BNI Wagner atrisina jebkurus sasāpējušos jautājumus rekordlielā ātrumā un ir palīdzējis man tad, kad neviens cits to nespēja.

 

Neredzu ne mazāko vajadzību, pārtraukt savu darbību BNI. Viena diena nedēļā, lai attīstītu savu uzņēmumu ir tiešām mazākais, ko varu darīt tā labā.