30 sekundēs līdz darījumam
Domājot par to, kas mani motivēja pievienoties BNI, kā galveno iemeslu noteikti minēšu vēlmi uz savu individuālo pašizaugsmi, kā arī iespēju attīstīt uzņēmumu un pacelt to nākamajā līmenī. Rodas patiess prieks, ka jau pašā dalības sākumā spējām konkrētāk noteikt savus mērķa klientus, izveidojot specifisku fokusu uz mums vēlamajiem sadarbības partneriem. Jāpiebilst, ka daļu no nopelniem šeit noteikti iegūst mana jaunā pārdošanas komanda - BNI Segewold grupa!
Mana panākumu stāsta ietvaros viens no pirmajiem darījumiem, lai gan varbūt mazliet klišejisks, taču nozīmīgs – uz kādu no BNI Segewold tikšanās reizēm bija atnācis viesis, kurš konkrētajā tiksānās reizē tāpat kā visi klātesošie dzirdēja arī manu 30 sekunžu pašprezentāciju (angl. – pitch). Atceros, ka īpaši neko konkrētu nepārunājām pat pie kafijas tases pēc rīta oficiālās daļas. Pagāja četri mēneši, un tad pēkšņi saņēmu zvanu: “Sveicināti, mēs tikāmies vienā no BNI rītiem kādu laiku atpakaļ. Mums ļoti nepieciešams ofisa ēkas projekts. Līdzšinējais aritekts, ar kuru sadarbojāmies, diemžēl, nespēj nodrošināt savus pakalpojumus, vai varam lūgt jūs?”. Pārskatīju piedāvājumu, piekritu, un beigās tas rezultējās darījumā par 17 250 EUR. Kopš tā brīža arī turpmāk ieteikumi un darījumi no BNI ir nākuši salīdzinoši viegli, protams, nenoliedzot faktu, ka katrā no BNI rītiem investēju papildu laiku, lai iegūtu jaunus kontaktus un potenciālos sadarbības partnerus. Kā tajā citātā: “Kas darbu strādā, par to darbs gādā.”
Sava stāsta izskaņā gribu teikt, ka esmu neizsakāmi pateicīgs par iespēju būt BNI. Jo neatspēkojams ir tas, ka izveidojusies patstāvīga sadarbība ar vairākiem biedriem, kur noteicošais nebiija cena, bet gan savstarpējās simpātijas, kopīgas intereses, vērtības un profesionalitāte.