All in - visus žetonus liekam uz BNI!
Mana pievienošanās BNI notika visai likumsakarīgi, jo jau iepriekš zināju par šo organizāciju, un man bija skaidrs, ka mana pārstāvētā biznesa nozarē ieteikumu mārketingam ir īpaši liels spēks. Novērtēju organizācijas struktūru un sistēmu, jo tā patiešām veicina biznesa attīstību. Ja noliekam malā biznesu, tad uzskatu, ka šī ir izcila platforma arī pašu uzņēmēju izaugsmei. Biznesa ieguvumiem pievienojas tādas prasmes kā publiskā uzstāšanās, koučings, pārdošana un vēl daudz citu iemaņu, kas palīdz profesionāli attīstīties.
Šobrīd BNI ir mana uzņēmuma vienīgā mērķtiecīgā pārdošanas metode, uz kuru liekam visus mūsu žetonus, jo tā patiešām veiksmīgi darbojas un nes satriecošus rezultātus. Kā vēl vienu no īpaši vērtīgiem ieguvumiem nu jau varu arī minēt to, ka dalība organizācijā ir palīdzējusi manam uzņēmumam definēt jaunus tirgū aktuālus pakalpojumus. Protams, naudā neizmērāmi bonusi ir iegūtie jaunie kontakti, izveidotās personiskās attiecības ar grupas biedriem, lieliskā pieredze un ciešas attiecības ar dažādu nozaru uzņēmējiem. Mērķtiecīgi veidojot sinerģiskas un abpusēji izdevīgas biznesa attiecības, mana uzņēmuma tiešā mārketinga klientu loks ir krietni pieaudzis, un ne mazāk būtisks ir fakts, ka iegūtie darījumi un jaunie klienti paliek ar mums ilgtermiņā. Manuprāt, mans stāsts lieliski pasvītro to, ka BNI nav sprints, bet gan maratons, jo ar katru dalības gadu iegūtā biznesa apmērs arvien palielinās, tāpēc šis ir tikai sākums!