Slinkot gudri ar BNI
Mani pamudināja pievienoties bijušais BNI biedrs. Kādā komandējumā nejauši ieraudzīju vestibilā BNI baneri un sapratu, ka tā ir zīme pamēģināt. Līdz tam nebiju dzirdējis, ka ir šādas tīklošanas organizācijas. Protams, izdevīgi ir tas, ka no rīta, kamēr konkurenti un arī klienti vēl guļ, varu mierīgi un netraucēti visu savienot. Esam tikuši pie vairākiem stratēģiski svarīgiem klientiem, kur bez BNI palīdzības tas nebija izdevies. Sevi pieskaitu pie sliņkiem-pragmatiķiem jebšu cilvēkiem, kas nedarīs neko lieku. Bet BNi ir licis darīt vairāk un slinkot mazāk, jo, redzot, cik pārējie ir aktīvi, arī pašam gribas būt šajā bariņā.
Lielu paldies saku Egitai Neško no ‘’Sonido’’, kuru iepazinām BNI un nolēmām izmēģināt zvanu centra pakalpojumu. Rezultātā īsā laika periodā mēs tikām pie aptuveni 100 vizītēm. Bijām pārsteigti par pozitīvo rezultātu. Noteikti varu izcelt, ka šis projekts ar ‘’Sonido’’ mums ir līdz šim jau atmaksājies vairāk nekā 10 reizes, un atdeve turpina nākt. BNI ir lielisks instruments, ar kuru risināt gan uzņēmuma, gan privātos izaicinājumus, jo atsaucība palīdzēt ir zibenīga!